"Jo men det är finfint!"

Hej alla jag har just gjort ett spnaska prov och det gick bättre än förväntat! jaa det gick väldigt bra facktiskt. men jag kunde inte översätta såmycket men det kommer jag lära mig i spanien :p haha. men lit jobbigt var den när Hektor kom fram ele tiden och frågade om det gick bra. men jag svarade bara Jo men det är finfint! bätre än inget! hahah

just nu har allt årdnat sig! mimmi kommer hem snart men hon mår ju inte så bara just nu! hennen kompis har ju blivigt påkörd av en bill och dött:( tråkigt! men allt annars är bara finfint! jag har ju lite problem med skolan men det är inge stort. bara lite översträffad av hele skiten!!!!! joo..det kanske är ett litet stort problem. men jag sak klaradet tills jag flyttar till spanien! jag kommer inte att sakna sverige! jag vill bara till spanien och litte på stranden ocgh sooooola! jag vill bli brun! inte vara kritvit! jag vill ah det bara i mitt eget hus i spanien men en gen pol och jag vill att pappa ronja mimmi och kalle ska komma och häls på! jag bara längar! men nu ska jag spela upp en snövit och det 7 dvärgarna frö 5-4an och f1an :) det ska bli kul! hahah sajk! men aja puss !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0