NEEEEEEJ!

Jag vill inte hem! jag vill inte till finhamn! jag vill inte till slandö! jag vill stana i borlänge och va på peace and love varje dag i hela resten av mitt liv! men det går ju inte... peace and love håller ju inte på hela tiden och absoulut inte året runt i resten av mitt liv! nej nej. jag kommer att få sitta och vänta på peace and love i ett helt år varje år! FAN!!!! jag vill tillbaka! jag vill tillbaka till alla som var där dvs osis, micke, sami, robban och fredrik!! jaa fredrik! världens mäst roligaste kille som jag känner!
WANNA DÖÖÖÖÖ säger jag för att minnas! Boll, boll jobbigt vaaaah, moste jag säga om jag vill känna! jag slog ner en skylt, den sa stopp moste jag säga om jag vill ha skrattet tillbaka! men vafan ska jag göra för att jag ska få lukten tillbaka! ringa marre? gråta en tår? nae, jag måste ringa killarna och marre så fi får träffas så att jag sak få minnas, så att jag ska få känna, så att jag sak få skrattet tillbaka! jaa jag sak fan göra det jag sak fan träffa dom innan jag åker till spanien! och om jag inte gör det....? då vet jag inte vad jag gör! men en sak är säkert.. jag ska dit nästa år! och det är ingert jag bara säger! pappa jag och jag, och hoppas marre sak fixa hurvagnen och där ska vi bo och ha det bääääääst! men om grabbarna kommer... jaa då sover i deras husvagn!
puss puss på marre, robban, osis, micke, sami och fredrik, jag älskar er! och det är inte heller något jag bara säger! jag värkligen älskar er! ni har gjort så att jag ler och gråter på samma gång! änu en gång! JAG ÄLSKAR ER! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0